9-15 KASIM 2009

Özge arkadaşımızın doğum günü geldi geçti. Ama biz bir türlü buluşamamıştık.

Sonunda Gogo Jungle'da ona minik bir parti yaptık. Herşey çok güzeldi. Teşekkür ederiz Hande Teyze.. İyi ki doğdun ÖZGEEEEEE :)

Pazar sabah Minitown'daydık. Ufuk Ağbinin MyGym sınıfına katıldık.

Cumartesi jimnastik dersine Lale Teyzemiz ile gittik. Billur ve Melike ile birlikte Ankira Spor Merkezinde jimnastik yaptık. Sonra Billurlara gittik.. Yemek yedik. Oyunlar oynadık..

Çok teşekkür ederiz Lale Teyze..

Bu ayki kahvaltı buluşmamız Can'lardaydı. Ecemsu, Ceren, Ozan, Birce, Ada ile buluştuk..

Çok güzel zaman geçirdik.. Teşekkürler Özlem Teyze..

Yaşasın..

Fasulyelerimiz filizlenmeye başladı. Penceremizin önündeler.. Sabah akşam sulamaya devam ediyoruz..

Bir akşam Aras ve Leyla'lara davetliydik. Ceren ve Ecemsu arkadaşlarımız da geldiler.

Öyle güzel zaman geçirdik ki.. Annelerimiz Azer Teyzemizin spesiyal yemeklerine bayıldılar.. Çok teşekkür ederiz Azer Teyze :)

Bu hafta çok şaşırdığımız bir olay oldu. Annemizin bir arkadaşı internette gezinirken bizim bir fotoğrafımızı D&R'ın internet satış sitesinde görmüş. Hemen annemize mail atmış. Annemiz de durumu anlamak için D&R'a bir mail yollamış. Neden bizden izin almadan bizim fotoğrafımızı kullandıklarını sormuş. Bu mailden 10 dakika sonra bizim fotoğrafımızı kaldırmışlar. Ama bize hiç bir bilgi vermediler. Bizden habersiz olarak yayinlanmasi hem bizi uzdu hem de D&R gibi buyuk ve guvenilir bir firmanin etik anlayisina yakistiramadik. Bizim sevdigi faaliyetlerden biri olarak D&R Magazalarinizi sik sik ziyaret eden ve de kitap okumayi herseyden onemli tutan biri olarak boyle bir tavir bizi gercekten cok uzdu..

Bu hafta bir akşam annemizin arkadaşları ile Vişnelik'te akşam yemeğine gittik. Önce güzelce yemeğimizi yedik. Sonra arkadaşımız İpek ile Vişne Kurdu'nda oyunlar oynadık..

Pırıtıları çok seviyoruz..

Renk renk pırıltılarla o kadar güzel resimler yapıyoruz ki :)