TOY STORY 3 (3D)

Sonunda, vizyondan kalkmasına ramak kala "Oyuncak Hikayesi" filmini izlemeye gidebildik :) Deniz, Zeynep, Doğa, Duru-1 ve Duru-2 toplandık. Çocuklar filmi izlerken biz kapıda beklemeye karar vermiştik ama ben çok az ara vererek nerdeyse tamamını seyrettim :)

Oyuncak hikayesi 1 ve 2 ye göre 3 çok daha komikti. 3 boyutlu olduğundan mıdır bilmiyorum bu film bana daha keyifli geldi..Senaryoyu çok beğendim.. Zaman zaman çok gülüp zaman zaman ağlamaklı olduk.. Zaman zaman gerilimli, zaman zaman romantik :) Duygusal anlarda filmi değil ama çocukları izlemek çok daha heyecan verici idi... Filmin sonunda Andy'nin oyuncaklarına veda edişinde hepsinin içi sızladı... Filmin temelinde yer alan arkadaşlık, dostluk, iyilik, aile bağları gibi konulara çok ustaca işlenmişti.. Çok memnun oldum :) Bazı sahneler ise oldukça ürkütücü geldi bana..  Ama en güzeli; Buzz'in ispanyolca konuştuğu sahneydi !!!
 
Mutlaka izleyin.. Mutlaka 3D izleyin :)

2 yorum:

  1. Adsız26.8.10

    Nurcan Beşlioğlu:
    ben izleyemedimm :(((

    YanıtlaSil
  2. bitmeden izle nurcancım.. bizim izlediğimiz salonda çocuksuz gelmiş gençler vardı.. sen de seversin bence :)

    YanıtlaSil