25-31 OCAK 2010

Bu haftanin en önemli olayı Deniz'in ilk süt dişinin düşmesi idi. Bir akşam yemek yerken "dişimr bir şey takıldı" demesi ile Deniz'in ağzından minicik bir diş çıkardık. "Yaşasın büyüdüm" çığlıkları ile evimizde senlik vardi.. Annemiz çok duygulandı. Hemen temizledik minicik dişi..Güzelce hediye paketi yaptik..Deniz'ib yastiğinin altina koyduk..Deniz bütün gece sırıtarak gezdi tek dişi boş ağzini göstererek :) Zeynep de çok heyecanlandı..
Dişi inceledi..Deniz'in ağzını inceledi.."Acaba benim dişim ne zaman düşecek" diye tum dişlerini tek tek bana elletti :) Bir de "dişim düşşün istemiyorum ama hediye geldin istiyorum" diye içerledi azıcık :)
Arkadaşlarımız çok güzel diklerde bulundular..
"Allah yerine en güzel dişleri nasip etsin" dedi Aliye..
"Ah canım benim inan ben de cok duygulandım Aysegülll…Neydi o bebeklik halleri hergün ki konuşmalarımız…" dedi Başak..
"ilk dişiniz düşmüş hadi hayırlısı:)) arkası gelir artık pıtır pıtır." dei Dönüş..
"Canım hayırlı olsun yaa :-) Büyüyorlar cimcimeler....Gençlik yolunda inşallah ilk regl olmalarını da kutlarız artık :-)" dedi Nurcihan...
"ayyy ne guzelll... siz de buyuyorsunuz iyiden iyiyeee!!" dedi Nurcan..
"inci gibi bembeyaz sağlıklı dişler gelsin yerine inşallah :)" dedi Alin
"Hayırlı olsuuun" dedi Betül, Gözde,Kamile, Rana, Pınar,Şahizer... ve bir dolu anne arkadaşımız :)))

Sonunda ikea'dan yazı tahtamız geldi. Ürün çok çok başarılı. Her eve lazım denecek türde :) Her iki yüzü de kullanılabiliyor ama bizimkiler her an aynı tarafı kullanma eğiliminde !!!


Artık kurabiye konusunda ihtisas sahibi olduk :) Hem yapmasını hem yemesini sevince böyle oluyor demek ki :)


Siz hiç bu kadar tatlı Winnie ve Tiger gördünüz mü ?
Kostümler için Ebru'ya çok teşekkürler :)


Bu cumartesi Murphy's de mini disco partisi vardı. Bu ay ikizlere özel bir parti hazırlamıştı Mother's Planet . Bi kere karşılama çok güzeldi. Hemen kapida animator ablalar kizlari kucaklayip hemen sahneye cikardilar. Aralıksız süren bir show vardı. Hani otellerin mini discolarında yapılan atraksiyonlar var ya bu biraz daha gelişmiş hali gibiydi. 3 tane dansci surekli sahnede cocuklari hem eglendirdi hem de dans ettirdi. Hatta anne babalar bile sahneden pek inmediler.. Bayındır Hastanesi kocaman bir pasta gonderdi.Cocuklar hep birlikte
mumlari uflediler.. her yerde her yasdan ikizler vardi. Gercekten cok guzel bir parti oldu :) orda duydum ki bu ay icinde Mother's Planet İstanbul'da da ayni partiden yapacakmis..kacirmayin derim :))

Bu hafta çok sevdiğimiz arkadaşımız Billur'un doğum günü partisi vardı. Billur'un annesi Lale Teyze çok güzel bir parti hazırlamış.. Bizim sevdiğimiz yemekleri yapmış bizim sevdiğimiz animatör Sinan Ağbiyi çağırmış, bizim sevdiğimiz pastayı hazırlamış.. Parti mekanı da 3 yeme içme olunca her şey harika idi.. İyi ki doğdun Billur :))


Bu hafta Müzikal Adımlar isimli yeni açılan bir okula gittik. İlk dersimiz satranç idi. Önce normal satranç oynadık. Sonra yer satrancı oyandık. Çok keyif aldık. Dres bitiminde bize "satranç atı" şekkindeki kutularda şekerler hediye ettiler :)



Aynı merkeze, bale dersi de veriliyor. Biz katılmazsak olur mu ? Yaklaşık 1,5 saat süren dersin bitmesini hiç istemedik. Hem bale hem dans dersine bayıldık..



Bu okulda her tür müzik aleti var. Hepsini denedik. Dokunduk.. Nasıl çalındığını, nasıl ses çıkardığını inceledik. Biz en çok piyano çalmayı seviyoruz :)



En son olarak bize mini bir konser verildi.. Öyle güzel şarkılar çaldılar ki hayran olduk..
İlgilenenler için: http://www.muzikaladimlar.com/




19 mayis tesisleri içinde bir spor klubunun jimnastik/bale derslerine katıldık..Kızlar çok sevdi.. Vacip hoca bu konuda en iyilerden biriymiş..Bilginize :))

Aylardır reklamı yapılan Winx gösterisi sonunda Ankara'ya geldi. Biz de gittik çocuklarla..Yerimiz orta bölümün en önden 2.. sırası olmasına rağmen sahne üzerine konan ışık cihazları nedeni ile görüş pel parlak değildi.. Yine de Deniz ve Zeynep bayılarak izlediler. Ben hiç bir şey anlamadım. Hatta çok da sıkıldım. Ama oyun bitimindeki şarkıyı Deniz ve Zeynep'in ezbere söylemesinden anladım kı kızlar Winx'i seviyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder