MUZAFFER DEDEMİZE..


Sen gittin gideli

İçimde öyle bir sızı var ki

Yanlız sen anlarsın

Sen şimdi uzakta

Cennette meleklerle

Bizi düşler ağlarsın

Bugün bayram

Erken kalkın çocuklar

Giyelim en güzel giysileri

Elimizde taze kır çiçekleri

Üzmeyelim bugün annemizi

Sen yaz geceleri

Yıldızlar içinden ara sıra

Bize göz kırparsın

Sen soğuk günlerde

Kalbimi ısıtan en sıcak anımsın

Bugün Bayram

Erken kalkın çocuklar

Giyelim en güzel giysileri

Elimizde taze kır çiçekleri

Üzmeyelim bugün annemizi

Bugün Bayram

Çabuk olun çocuklar

Annemiz bugün bizi bekler

Bayramlarda hüzünlenir melekler

Gönül alır bu güzel çiçekler...

(BARIŞ MANÇO)

3 yorum:

  1. canım biz bu bayram sabahı yataktan bu şarkıyı söyleyerek kalktık, çok hoşlarına gitti, gün boyu tekrarladık durduk. sizin için yeri bir başka anlaşılan, allah sevdiklerimizen ayrı koymasın hiçbirimizi..

    YanıtlaSil
  2. aysegülüm acı çektim bir an. kendi babamı düşündüm falan.
    sonra bayram sabahi benim hangi müziği dinlediğimi düşündüm ve hüznüm gidiverdi:)) bende fatih üreğin hadi hadi hadi şarkısının sesini açtım sonuna kadar ev halkı kalksın diye:))

    nimet

    YanıtlaSil
  3. Adsız6.6.08

    Muzaffer dedesi, kızlar büyüdü, çok güzeller, bir o kadar da akıllılar, eee kimin torunları onlar MUZAFFER AYGÜN'ün, seni çok özlüyorum......... filika

    YanıtlaSil