İKİZ KIZLAR TOPLULUĞU

ELİF VE EKİN ABLALARIMIZ DA İKİZ...
TANIŞTIĞIMIZA MEMNUN OLDUK

4 yorum:

  1. Adsız29.7.07

    aysegul inanamiyorum kizlara blog yapmissin da haberim yok..
    koza-luck istatistiklerrinden gordum sayfani:))
    kuzulariin her resmi cook guzel,
    en cokd a operaya giderken cektigin resim beni duygulandirdi.
    yarin birgun buyuduklerinde bu resme bakip bir butun olduklarini ve annelerinin onlara ne kadar ozendigini birkez daha hatirlayacaklar:)))

    allahim onlara saglikli uzun omur versin..
    esin..

    YanıtlaSil
  2. Aysegül çekirge gibisin:) ellerine sağlık çok güzel olmuş.
    banada ilham veriyorsun aynı zamanda!!!

    YanıtlaSil
  3. :))
    esin bak ayşegül hoşgeldin dememiş ama sana:)) neyse ben deyim onun yerine bu günlerde yoğun yine. defterinin bi yerine yazması lazım. kendisine hatırlatalım yada not düş aysegül.
    -blog sayfama arada bakılacak!!
    :))
    sizi seviyoruz

    nimet

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlarım hepiniz hoşgeldiniz.. seviyorum hepinizi :)
    defter dolu valla.. aman boş kalmasın..

    YanıtlaSil