ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN


Nerdeyse 3 yıldır anneyim
Her gün kızlarımın yüzüne ellerine ayaklarına gözlerine kulaklarına bakıp Allah'ım çok şukur diyorum
Hayatimi 180 derece değiştiren bu iki minik mucizenin bana sarılıp "annecim seni çok seviyorum" demesine bayılıyorum..
İyi ki kadın olarak dünyaya gelmişim dediğim en önemli an iste bu anlar
Sabahları onların mis kokusuyla uyanmak
Aksamları ayaklarımızı yıkamadan önce parmak aralarındaki çorap artıklarını kıkırdayarak temizlemek
Artık bıraktıkları her seyi hiç çekinmeden yemek
Cişlerini kakalarını asla tiksinmeden sevinerek temizlemek
Her pırt yaptıklarında kahkahalarla gülmek
Karsına alıp onun şaşkın gözlerine bakarak bir şeyler anlatmaya çalışmak
Ve aslında herkesin bildiği şeyleri onlara öğretirken kendini önemli biri gibi hissetmek
Her sabah kapıdan çıkarken öpücüklerle asansöre kadar uğurlanmak
Her aksam geleceğim saatte antrede beni beklerken bulmak
Ve her karsılaşmamızda uzuuuun yıllar ayrı kalmış sevgililer gibi öpüşüp kucaklaşmak
Şükürler olsun allah'ım sana..Hepimize anneler günü kutlu olsun
Allah yavrularımızın hep iyi günlerini görmemizi nasip etsin
Hepinizin ellerinden öpüyorum
AYŞEGÜL AYGÜN COŞKUN

1 yorum:

  1. Ayşegül hanım merhaba,
    Ne kadar içten ve ne kadar samimi bir site hazırlamışsınız.
    Sitenizi incelemek beni çok heyecanlandırdı çünkü ben de ikiz bebek bekliyorum. 10haftalığız henüz ama günlerin çabucak geçmesini istiyoruz birbirimize kavuşmak için.. Tabii ki sağlıkla ve mutlulukla..
    Size allah bu duyguları yasatmış ve umarım hayat boyu yaşatmaya devam eder..

    YanıtlaSil